Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 46 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online nástroj pro vytváření prezentací
Zavacký, Filip ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Řešil jsem nový přístup vytváření prezentací, přibližovací užívatelské rozhraní a spouštění prezentace jako video. Vytvořil jsem rozhraní jako dvourozměrnou plochu. Prezentace se vytváří formou rozmísťování objektů na ploše a spájaní cestou. Podařilo se mi vytvořit aplikaci poskytujíci popisované vlastnosti a implementujíci daný problém. Zdokumentoval jsem použité přístupy v řešení.
Herní engine v Silverlightu
Šebedovský, Richard ; Jurnečka, Peter (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje tvorbu 2.5D herního enginu určeného pro platformu Microsoft Silverlight 3.0 s využitím programovacího jazyka C# pro kód jadra samotního engineu a jazyka XAML pro tvorbu uživatelského rozhraní. V první kapitole je úvod do světa herních enginu, dále jsou vzpomenuty cíle této práce a motivace. V druhé kapitole následuje představení jednotlivých využitých nástrojů a technologií včetně porovnání platformy Microsoft Silverlight s platformou Adobe Flash. Třetí kapitola popisuje řešení které existovaly v čase psaní této práce. Čtvrtá kapitola popisuje popis herního enginu a návrh jednotlivých částí enginu. Samotný postup tvorby enginu je popsán v páte kapitole. Jednotlivé části zahrnují popis herní smyčky a více možností jak ji realizovat, vykreslování mapy, herní objekty, jejich hierarchie a jejich využití, spracovaní uživatelských vstupů z klávesnice a myši, systém řídící pohyb objektů po mapě, jejich animaci, systém událostí, efekty počasí a pixel shader efekty, zvukový systém a nakonec editor map. Šestá kapitola obsahuje výsledky testů a jejich vyhodnocení. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky práce a jsou představeny návrhy pro další rozšiření. Pŕílohy obsahují detailní popis formátu, v kterém se ukládají mapy, obsah přiloženého CD, ukázkový kód v jazyce XAML a v jazyce HLSL.
Technologie Silverlight
Kouba, Petr ; Morský, Ondřej (oponent) ; Uchytil, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje popisu technologie Silverlight, možnostem spouštění a vývoje aplikací. Dále je představena spojitost technologie Silverlight s technologií Windows Presentation Foundation a způsob vytváření uživatelských rozhraní v jazyce XAML. K propojení dat získaných nejen z webových služeb s ovládacími prvky uživatelského rozhraní slouží datové vazby. Koncept Windows Communication Foundation umožňuje relativně snadný vývoj aplikací získávajících data z různých zdrojů prostřednictvím webových služeb. Jsou popsány principy komunikace s webovými službami založenými na architekturách SOAP a REST. Na základě získaných poznatků byla vyvinuta aplikace pro sledování aktuálních informací o obchodování z burz cenných papírů. Aplikace se skládá ze serverové a klientské části. Serverová část získává data z volně dostupných zdrojů na internetu a tyto data publikuje prostřednictvím webových služeb. Silverlight klient z těchto webových služeb informace čerpá a zobrazuje uživateli. Individuální nastavení aplikace každého uživatele jsou uloženy na serveru v relační databázi. Pro práci s databází je využito technologií ADO.NET Entity Framework a Domain Service.
Aplikace pro sledování polohy zařízení pro OS Windows Phone
Pupák, Juraj ; Trchalík, Roman (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Aplikace implementována v rámci této práce se zabývá získavaním pozice o zařízení pomocí systému GPS. Aplikace je implementována pro platformu Windows Phone 7.5. Aplikace umožňuje vytvářet profily, které se pak vyhodnocují se získanými pozicemi. Vyhodnocování pozice probíhá na základě dvou bodů pomocí formuly Haversine. Teoretická část práce se zabýva technologiemi a systémem GPS, praktická část se zabýva stránkou návrhu a implementace.
Předpověď počasí - mashup
Gajdušek, Radek ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce "Předpověď počasí - mashup" je navržení a implementace aplikace, shromažďující data z více zdrojů ve formátu XML za použití technologie Silverlight. Práce obsahuje kromě popisu jednotlivých fází vývoje aplikace také objasnění pojmu mashup, rozebírá Web 2.0 a definuje základní pojmy z oblasti předpovědi počasí. Poměrně velký prostor je věnován technologii Silverlight a jejímu srovnání s hlavním konkurentem na trhu. Součástí práce je také zhodnocení dosažených výsledků společně se zamyšlením nad možným dalším vývojem aplikace.
Animace algoritmů v prostředí Silverlight
Gargulák, David ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce, bylo vytvoření programu, pro animaci algoritmů v prostředí Silverlight. K jeho vývoji byl použit zásuvný modul Silverlight s využitím platformy .Net a~programovacího jazyka C#. Tato práce dále obsahuje seznámení s~použitým zásuvným modulem Silverlight a s podobným zásuvným modulem Flash.
Nástroje pro tvorbu prezentací
Ptašek, Martin ; Kubíček, Radek (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá prostředky pro tvorbu pokročilé prezentace. Pokročilými prvky jsou virtuální prostorová scéna, prostorové objekty a video. Shrnuje a popisuje vybrané technologie a možnosti jejich užití. Obsahem práce je také návrh a implementace prezentace pomocí vhodných prostředků. Pro vytvoření je vybrána platforma Flash v operačním systému Windows.
Generátor komixů - mashup
Krutiš, Tomáš ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webové aplikace, ve které si uživatel může vytvořit a uložit komiks. Jako zdroje obrázků pro komiks jsou použity služby na internetu, které poskytují zdroje obrázků přes rozhraní těchto služeb. Jedná se o mashup aplikaci. Práce se zabývá přiblížením použitých technologií, návrhem samotné webové aplikace a ukazuje řešení implementace některých částí aplikace.
Použití moderních komunikačních formátů pro implementaci informačního systému
Pála, Milan ; Máčel, Lukáš (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou požadavků a tvorbou prototypu informačního systému hasičské sportovní ligy. Ten vychází z dosavadní verze postavené na obecném publikačním systému, jehož možnosti nedostačují požadavkům na moderní informační systém. Součástí nové verze systému jsou grafy, na kterých byl nastíněn současný stav moderních zobrazovacích prostředků a pomocí technologie Silverlight vytvořen modul, který grafy pro aplikaci vykresluje.
Webová varianta hry Mravenci
Bukovjan, Jiří ; Jirák, Ota (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se věnuje problematice tvorby pokročilých uživatelských rozhraní webových služeb, konkrétně se jedná o zpracování her. Je v ní provedena analýza současných možností tvorby z hlediska využití různých technologií. Rozebrány jsou technologie AJAX, Flash a SilverLight. Dále je v práci popsán návrh a implementace webové hry s využitím Flash technologie v praxi. Na konci práce je zhodnocení reakcí uživatelů a možnosti projektu v budoucnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 46 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.